nimo

ساخت وبلاگ

 نرم افزار هلو اندورید ، یکی از اپلیکیشن هایی است که امروزه بسیار مورد توجه افرادی قرار می گیرد که نیاز به امور و فعالیت های حسابداری دارند.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 13:19

بینی از حساس ترین و مهم ترین عضو های بدن است که به راحتی آسیب می بیند که در برخی موارد این اسیب ها در صورت اهمیت ندادن باعث مرگ می شود.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 13:18

شرکت تبلیغاتی  قاب نقره ای یک شرکت ساخت انیمیشن و موشن گرافیک تبلیغاتی است. شرکت انیمیشن سازی قاب نقره ای در زمینه ساخت و تولید انیمیشن تبلیغاتی یا پویانمایی تبلیغاتی فعالیت دارد. با توجه به استقبال مردم و علی الخصوص کودکان کشور عزیزمان به انیمیشن‌ها و به اشتراک گذاشتن آنها از طریق نرم‌افزارهای اجتماعی در سال‌های اخیر، قطعا ساخت کلیپ کوتاه تبلیغاتی یا تولید انیمیشن تبلیغاتی و پخش آنها می‌تواند مسیر بسیار مناسبی برای معرفی برند، فرهنگ سازی‎های اجتماعی، معرفی محصولات و خدمات و… باشد.

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399 ساعت: 20:10

در جهان امروز افراد زیادی وجود دارند که از بیماری افسردگی یا بیماری‌های ناشی از آن رنج می‌برند. بسیاری از این افراد برای درمان بیماری خود به متخصصان و کارشناسان این حوزه مراجعه می‌کنند و برخی از این بیماران، بیماری را بدون درمان رها کرده و سختی‌های زیادی را در طول زندگی متحمل می‌شوند. بسیاری از متخصصان برای درمان افسردگی داروهایی را تجویز می‌کنند که بیشتر این داروها برای گروه سنی بزرگسال تولید شده و عوارض جانبی به همراه دارند. اما متخصصان شيوه‌هاي طبيعي درمان توصيه مي‌كنند به این دلیل که هنوز تحقیقات جامعی روی برخي از داروهای ضدافسردگی برای گروه سنی نوجوان و سالمند صورت نگرفته و مصرف اين داروها با عوارض جانبي همراه است، بهتر است از این داروها برای درمان افسردگی و افزايش نشاط و شادابي استفاده نكنند و به‌جاي آن شيوه‌هاي درماني طب سنتي را بررسي كنند.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399 ساعت: 20:09